Ultimate Heroes-pakke – FOR HONOR
Lås op for flere helte med Ultimate Heroes-pakken! Pakken indeholder yderligere seks helte med unikke spillestile: Jiang Jun – en Wu Lin, der kæmper med sin guandao. Shaolin – en Wu Lin, der kæmper med sin stav. Zhanhu – en Wu Lin, der kæmper med sin changdao. Black Prior – en Knight, der slås med sit riddersværd og dråbeskjold. Jormungandr – en Viking, der kæmper med sin krigshammer. Hitokiri – en Samurai, der kæmper med sin masakari-økse.