Legenden er her. Sæt dit præg på sportens største scene som sensationen fra de sociale medier Hasbulla Magomedov. Køb Hasbulla-kollektionen*, og få: T-shirt (x5 farver) Knælange shorts (x5 farver) Løbebukser (x5 farver) Løbejakke (x5 farver) Handsker (x5 farver) 1x maske I EA SPORTS UFC 4 formes din kæmper af din kampstil, dine bedrifter og din personlighed. Uanset hvordan eller hvor du spiller, sætter EA SPORTS UFC 4 dig i centrum for alle kampe.