Two Strikes - Shinigami
Shinigamien Stiger Ned DLC Efter længe at have betragtet verden fra skyggernes slør, træder Shinigamien nu ind i arenaen. Sjælesamleren bringer enhver teknik stjålet fra de faldne med sig – arkitekten bag Two Strikes er din at kommandere. Kold, tålmodig og alvidende kæmper han ikke for ære eller stolthed, men for at afgøre, hvordan hver historie ender. På slagmarken er Shinigamien både uundgåelighed og henrettelse. Han tilpasser sig sin modstanders stil og vender deres egen styrke mod dem med ødelæggende præcision. Hvert slag er afmålt. Hver bevægelse er uundgåelig. At møde ham er at konfrontere dit sidste øjeblik. Denne DLC-pakke inkluderer den spilbare karakter Shinigami, der byder på et helt unikt sæt bevægelser med holdningsskiftende kamp, rituelle henrettelser og sjælestjælende afsluttende manøvrer. Også inkluderet er en ny bane, The Twilight Gate, hvor ånder vandrer mellem liv og død – ledsaget af et originalt musiknummer komponeret eksklusivt til denne udgivelse. Shinigamien er fuldt spilbar i alle online og offline spiltilstande.