Two Strikes - Baki Hanma
Baki Hanma, verdens stærkeste teenager, slutter sig til den brutale verden i Two Strikes. Født til at kæmpe og trænet til at overgå alle grænser bringer Baki sine uovertrufne kampevner og ukuelige vilje med sig på slagmarken. Med knusende slag, lynhurtige reflekser og en vilje smedet gennem utallige kampe, ryster Baki kampene som aldrig før. Denne DLC-pakke inkluderer den spilbare karakter Baki Hanma fra den populære anime Baki Hanma, med et helt nyt sæt bevægelser og animationer. Medfølger også: en helt ny bane, The Underground Arena, og et eksklusivt originalt musiknummer. Baki er fuldt spilbar i alle online og offline spiltilstande.