Two Point Hospital: Retro Items Pack
Du kan skrue tiden tilbage med en lækker kollektion af 26 nye retro- og vintage-ting, der kan placeres i hospitalerne. Du kan spole tiden tilbage, samt magnetbånd, med spolebåndoptageren og lade patienterne genopleve deres forsømte forår med flippermaskinen. De mere flamboyante stolefans vil finde sig godt til rette i påfuglestolen. Har du mod på at bevise, at du er endnu mere rask og stærk end alle de svagelige patienter på hospitalet? Den klassiske jukeboks giver dig mulighed for at spille klassikerne (fra før de blev ødelagt af nymodens lyde). Du kan også føle dig som den eneste ægte barber ved hjælp barberstangen. Forgængeren for selfie-revolutionen? Du kan give den, som om du var superstjerne i fotoboksen. Og så er der velgørenhedshunden, som er meget dygtig!