Twist Drive
Twist Drive er et uendeligt arkadespil med reflekser og hastighed, hvor hver bevægelse kan definere din næste score. Styr retningen, bliv på vejen, og bevis, hvor langt dine reflekser kan nå. MESTER SVINGENE. ØG HASTIGHEDEN. SLÅ DIN REKORD. Tryk på venstre eller højre side af skærmen for at rotere pilen og følg den snoede sti uden at røre kanterne. Hvert sekund øges hastigheden, og kurverne bliver mere udfordrende og kræver præcision, koncentration og hurtige reaktioner. Saml ædelsten under løbet, og brug dine belønninger til at låse op for nye genstande i butikken. Hvert spil er et nyt forsøg på at komme længere, opnå en højere score og mestre en arkadeudfordring, der er nem at lære, men svær at mestre. Hvis du nyder endeløse løbere, arkadespil, refleksspil, hastighedsspil og udfordringer med høj score, sætter Twist Drive dine reflekser på prøve i et uendeligt ræs.