Twilight Parade: Moonlit Mononoke
Deltag i yokai-festen i Twilight Parade: Moonlit Mononoke! Spil som de ubudne oni-tvillinge og deres venner i denne bullet-hell shooter med farverig pixelkunst. Vælg mellem fire unikke figurer, hver med forskellige evner og hjælpere, og skyd dig derefter gennem 5 kaotiske niveauer i hele Japan. Undvig fjendens sværme, kæmp mod massive bosser, og få hævn med stil!