Turmoil
Turmoil er et visuelt charmerende simulationsspil med et glimt i øjet inspireret af 1800-tallets oliefeber i Nordamerika. Få en smagsprøve på tidsånden og datidens rivalisering, mens du forsøger at tjene nok til at blive en succesfuld oliebaron. I takt med at du tjener penge på at bore efter og sælge olie, vokser byen omkring dig. Lej jordområder ved byens auktion, og se, om du kan finde olie. Byg en borerig, sørg for at etablere et effektivt rørsystem, og pump olien op for så at opbevare den i siloer. Sælg olien på det rette tidspunkt for at få det størst mulige overskud, og køb så nødvendige opgraderinger i byen for at håndtere stenstykker, gas og is. Prøv at få flere aktier i byen end dine konkurrenter for at blive den nye borgmester. * En kampagne, hvor du forsøger at gå fra fattig til oliebaron og slå dine konkurrenter. * Dusinvis af opgraderinger og nye værktøjer, så du kan optimere dine olieboringer. * Hold møder med byfolkene i saloonen, og slå lyssky handler af. * Spil singleplayer for at få et af de mange millioner niveauer, som udvikles løbende, og tjen så meget som muligt på et år. * Lej jordområder ved byens auktion, og find olie med en vandsøger, muldvarp eller scanner. * Maksimér dit overskud ved at bruge naturgas til at hæve olieprisen. * Byd højere end dine konkurrenter ved aktieauktionen. Turmoil – The Heat Is On er en spritny kampagne med tonsvis af olie, der bare venter på at blive pumpet op og vekslet til kolde kontanter! Det er designet til at få dig til at føle dig hjemme, men byder samtidig på masser af nye spilmekanikker og sjove funktioner. Her er det, du kan forvente! * En ny by (og borgmester!) og et nyt kort fyldt med olie og inddelt i tre områder. Nye boremekanikker i hvert område, drevet af et nyt underjordisk stof: magma. * Genkendelige ansigter som Edward, Fred og William. De har taget deres varer med sig, så du med det samme kan fylde lagrene med alt dit yndlingsboreudstyr. Nye figurer, som for eksempel Philip, der tjener lidt mønt på sine lyssky kortspilsaktiviteter i saloonen. * Jack, som er en ny figur, der sælger magmaredskaber fra sit skur. Han elsker kylling. * Anthony, som også er vendt tilbage. I stedet for at handle med diamanter har han nu sin egen butik, hvor du kan sælge og købe alle mulige underjordiske skatte. * Den nye borgmester, som ikke er helt som den gamle. Han uddeler gratis tips, og hans auktionssystem er anderledes. Men aktierne koster stadig penge! En kat, der løber omkring i byen! Den gør ikke så meget andet, men hvad kan man også forvente sig af katte? * Og sidst, men ikke mindst: helt nye musiknumre!