TTT2 bonusnumre (TEKKEN)
Tilrettelæg din egen musikoplevelse med 27 numre fra det første TEKKEN! Alle numrene er tilgængelige i spillet via funktionen TEKKEN TUNES. *Dette hentbare indhold indeholder samme data som de TEKKEN-bonusnumre, der er i TEKKEN TAG 2-bonusnumre pakke A. Vær opmærksom på ikke at købe de samme bonusnumre flere gange.