TTT2 bonusnumre (TEKKEN 2)
Tilrettelæg din egen musikoplevelse med 30 numre fra TEKKEN 2! Alle numrene er tilgængelige i spillet via funktionen TEKKEN TUNES. *Dette hentbare indhold indeholder samme data som de TEKKEN 2-bonusnumre, der er i TEKKEN TAG 2-bonusnumre pakke A. Vær opmærksom på ikke at købe de samme bonusnumre flere gange.