Truxton Extreme
DET ER PÅ SOM TRUXTON! Truxton Extreme leverer hvidglødende skydespænding til både mestre og nybegyndere. Nedlæg horder af fremmede angribere med dit Power Shot, Truxton Beam, Thunder Laser og Homing Shot, og husk at trække vejret, når du står over for gigantiske bosser i den ultimative kamp for menneskehedens overlevelse! RETRO FURY, MODERNE FIREPOWER Spillets indhold, lyd og grafik har udviklet sig siden 80'erne. Truxton Extreme er nu fuldt ud gengivet i 3D, samtidig med at seriens ikoniske design er bevaret. Stirrende insektlignende ansigter, snoede metaltentakler, lange mekaniske slanger, glødende øjenlignende lys og pigge ... I Truxton Extreme møder du dine værste mareridt - og sprænger dem i stumper og stykker! ET SOUNDTRACK TIL AT REDDE VERDEN Truxton har altid været berømt for sit soundtrack, og Truxton Extreme er ingen undtagelse. Den oprindelige mastermind Masahiro Yuge vender tilbage med et eksplosivt nyt score, fyldt med spænding og atmosfære. Oplev ikoniske Truxton-numre genskabt fra de originale spil sammen med helt ny musik. Det er det bedste fra begge verdener! PIANO-PROGRAMMEREN MED LASER-DRØMME Truxton blev udtænkt af Masahiro Yuge i hans tid hos Toaplan med det mål at skabe et scrollende skydespil, hvor muskelhukommelse var nøglen. Men Yuge var ikke bare programmør, han var også klassisk uddannet pianist og havde en unik og anmelderrost tilgang til spildesign.