Truck Driver - DLC Bundle
Heading North: Din onkel udfordrer dig til at afprøve dine evner bag rattet i det smukke men kolde land Mangefjell, og du beslutter at tage udfordringen op. Kør rundt i smukke landskaber inspireret af den nordiske natur, og gennemfør stribevis af forskellige jobs for at få nye figurer. UK Paint Jobs: “Fancy a British lorry?” Med seks forskellige bemalinger kan du give din lastbil britiske designs i den klassiske stil. Lav en lastbil, der på perfekt vis afspejler din kærlighed til Storbritannien, med ærkebritiske bemalinger. German Paint Jobs: Tilpas din lastbil i typisk tysk stil. Vælg imellem seks unikke bemalinger, der giver et glimt af den tyske kultur. French Paint Jobs: "Vive la France!" Giv din truck en personlig fransk stil. Du kan nu vise din kærlighed til det skønne Frankrig med seks forskellige bemalinger. USA Paint Jobs: Giv din truck en komplet amerikansk stil. Med seks unikke bemalinger i USA-tema kan du tilpasse din truck efter din kærlighed til Amerikas Forenede Stater. Hidden Places & Damage System: Gør dig klar til at komme på vejen og finde skjulte steder og nye køretøjer. Men kør sikkert, for skader er mere synlige fremover!