Trove - Niveau 25 Boost Pack
Tænd en af dine klasser til niveau 25 med denne pakke! Modtag 1 bemyndiget ædelsten af hver type (ild, vand, luft og kosmisk) sammen med et niveau 25 boost. Når den forbruges, tager niveau 25 Boost straks den aktuelle klasse til niveau 25. Boost 25-niveauet kan kun bruges på ulåste klasser.