Tropico 5 - Epic Meltdown
Epic Meltdown, den tredje DLC-pakke til Tropico 5, introducerer en række nye spændende scenarier, bygninger og avatargenstande. Ingen forventer den spanske inkvisition, men El Presidente går så langt som at bede dem om at redde Tropicos forpinte sjæl. I Supercomputer søger El Presidente hele verdens viden og svar på det helt store spørgsmål. I T-Day får du til opgave at lave verdens bedste film, som kan gøre alle andre til skamme og endelig overbevise verden om Tropicos kulturelle overlegenhed. Epic Meltdown inkluderer også nye atmosfæriske musiknumre og baner til alle spiltyper.