Trials Fusion: Awesome Level MAX
Velkommen til Awesome Level MAX. Jeg viser dig rundt. Denne DLC-pakke indeholder to tema-begivenheder: – The Awesome Adventure lader dig spille som den internet-legendariske enhjørningeridende kat på en episk rejse, som for altid vil forandre, hvordan du ser på Trials. Det, man har set, kan man ikke af-se. – RedLynx vs All-Stars er en samling af 22 nye baner, hvoraf halvdelen er skabt af RedLynx' bane-udviklere og den anden halvdel af de alle bedste baneskabere fra hele verden sammen med udviklingsholdet. Denne nye DLC-pakke indeholder i alt 30 helt nye baner, ti supercross-baner, 30 baneudfordringer, fem nye garagegenstande og mere end 130 Editor-genstande.