Tremor Bundle
KØB IKKE, HVIS DU EJER KOMBAT-PAKKEN. Bundle med rabat. Få den nye spilbare karakter Tremor sammen med tre nye karakterhuder fra Klassic Pack 2. Ejere af Kombat Pack får forhåndsadgang og skal ikke købe separat.