Forestil dig et flugtrum, der befandt sig i et afsporet sind. Oplev et udforskningsspil i første person med en isnende, ny dimension. Skift mellem en families tre perspektiver i denne plagede videnskabsmands eksperiment, og forsøg at opklare det mysterium, der gemmer sig i dette hjernevridende, psykologiske spændingsspil. ET SPÆNDINGSSPIL, DER FØLES SOM EN FILM Projicér dig ind i en narrativ oplevelse, der kombinerer film og spil, hvor du bliver grebet af et foruroligende, psykologisk spændingsspil. LØS MYSTERIET Kom en splintret familie til undsætning, mens du skifter mellem de forskruede bevidstheder i hvert individs perspektiv, og forsøger at stykke deres mysterium sammen. DET ER DIN UNIKKE OPLEVELSE I dette narrative mysterium i første person må du granske væggene i familiens hjem for at fortolke begivenhederne og finde din sandhed.