TramSim: Console Edition - Deluxe Content
Er du glad for de detaljerede kort over Vienna og Munich og ønsker du at opleve endnu mere? Opgrader til TramSim: konsoludgave - deluxe og nyd det ekstra indhold til Vienna, ULF Type Tram af sporvogn og det detaljerede Vienna-depot. Vienna Favoriten-sporvognsdepot er vigtig for byens sporvognsdrift og kan fejre sit 150-års jubilæum i 2023! I depotet kan du udforske sporvognenes lagerområder og prøve at finde rundt i det komplekse spornet. Start sporvogne på det første skiftehold og luk dem ned når dagen er ovre. Tag udfordringerne med rangering og administrer det funktionsdygtige vaskerisystem. The ULF (short for Ultra-Low-Floor) Type Tram er den allerførste generation af lavgulvstog i Viennas sporvognsnet. Den har været i drift siden 1995. Kør denne komplekse og realistiske sporvogn i 2 længder på de autentiske spor i Vienna.