Train Valley Collection
Begiv dig ud på denne muntre togrejse med vores Train Valley-samling! Denne eksklusive pakke samler den klassiske Train Valley: Console Edition og dens efterfølger, Train Valley 2: Community Edition. Hop ombord, og skift mellem disse to fantastiske management- og hovedbrudsoplevelser. Rejs fra virkelige stationer i det første Train Valley til de spændende landskaber i Train Valley 2. Det er en samlet billet til dobbelt så meget spænding og to gange så meget togplanlægning. Gør dig klar til at navigere på sporene og udforske de unikke udfordringer, der venter i dette ekstraordinære togeventyr. Stig ombord for at opleve en pakketur, du ikke ønsker at gå glip af! "Train Valley – Console Edition: Byg jernbanespor for at forbinde byer, tunneller og broer. Det er billigt at lægge nye jernbanespor på tomme marker, men det kan være dyrt, når man skal fjerne skove, landsbyer og andre eksisterende konstruktioner. Administrer den stigende trafik med byggeri, sporskifter, vigespor og sidespor, så flere tog kan køre på samme tid uden forsinkelser. Undgå ulykker ved at kontrollere togene præcist, når det virkelig gælder, og brug pauserne til at planlægge." "Train Valley 2 - Community Edition: I dette administrationsspil skal du som togmagnat være drivkraften bag den industrielle revolution! Byg jernbaner, opgradér dine lokomotiver, og sørg for, at dine tog kører til tiden uden forsinkelser eller ulykker for at imødekomme byernes og industriernes stiende behov i din lille dal. Før dit jernbaneselskab ud af den industrielle revolution og ind i fremtiden, hvor det kan leve op til byernes og industriernes behov. Har du drømt om at løse komplekse logistiske og transportrelaterede problemer, kan du se dig selv som en togmagnat, eller kan du bare lide hovedbrud? Train Valley 2: Community Edition indeholder ikke blot DLC-pakkerne Passenger's Flow, Myths & Rails og Editor's Bulletin, men også 158 baner lavet af vores community."