Bemærk: Det er påkrævet med Main-Spessart Bahn, som et separat køb for at kunne bruge indholdet i denne tilføjelse. I 1950´erne var Deutsche Reichsbahn ivrige efter at erstatte damplokomotiver med en moderne flåde af standardiserede dieseltog, der kunne dække alle funktioner på netværket. Der begyndte at dukke mange designs op. For at opfylde markedet med tog med 1,000 hestekræfter, blev “V100” bygget i 1966. V100 var et dobbelt lokomotiv med førerhus i midten, der tillod en problemfri drift i begge retninger. Der blev bygget 860 af disse og de blev brugt til godstrafikken i hele Østtyskland. Nogle V100 blev klassificeret som DR-Baureihe 114, der fulgte et udskiftningsskema og med genforeningen af Tyskland blev de omklassificeret endnu en gang til DB BR 204. Nu kan du selv opleve den klassiske DB BR 204, da det autentiske tog er vakt til live i Train Sim World!