Train Sim World: DB BR 155
Bemærk: Ruhr-Sieg Nord skal tilkøbes separat for at kunne anvende materialet i denne udvidelse. Et klassisk lokomotiv fra 1970'erne som var Deutsche Reichsbahns svar på det voksende marked for gods og passagerer i hele Tyskland. DB BR 155 har længst bestået sin prøve og kan transportere tungt gods over skinnerne i Ruhr-Sieg Nord.