Train Sim World: BR Class 52
Bemærk at Train Sim World: West Somerset Railway skal købes separat for at man kan bruge denne spiltilføjelse. BR Litra 52 blev bygget til de vigtigste eksprestog og kørte i British Rails vestlige regioner med hastigheder på 145 km/t, og uofficielle kilder oplyser at de kom op på 177 km/t. Under alle omstændigheder satte de standarden for Great Western Railways eksprestog i 60'erne og 70'erne og beviste at diesel-hydrauliske lokomotiver var effektive. Men kun 7 af 74 lokomotiver har overlevet og kører på West Somerset Railway.