Bemærk: Tees Valley Line skal købes separat for at man kan bruge indholdet i denne udvidelse. Et klassisk lokomotiv, der bringer minder frem om dieseliseringens begyndelse og rygraden i British Rail's flåde af lokomotiver med motor i lav- og mellemklassen. BR Class 31, som er kendt under mange kælenavne, herunder "Ped", "Gurgler" og "Gargoyle", har kørt i årtier, og nu kan du transportere gods over skinnerne med dette ikoniske lokomotiv i Tees Valley.