Denne tilføjelse er kun tilgængelig for spillere på Xbox Series X/S og PC. Sus gennem hjertet af Black Country (Det sorte land) og betjen West Midlands-pendlere med All Aboard Studios' debutrute, Train Sim World 6: Birmingham - Crewe! West Coast Main Line blev anlagt af mange mindre selskaber i løbet af jernbanens spæde start, og den ældste del af strækningen var Grand Junction Railway, som løb fra Birmingham til Crewe. I de efterfølgende år siden åbningen i 1837 har banen haft en strategisk rolle i udviklingen af det industrielle Black Country (Det sorte land) og set et opsving i trafikken og er blevet en afgørende del af WCML - Storbritanniens travleste hovedlinje. I Train Sim World 6 kan du være lokomotivfører eller konduktør ombord på pendlertrafikken langs WCML's centrale del i 2019-æraen. Ved styrepinden på Class 350 i forskellige varianter kalder du på alle lokale stationer i de nordvestlige forstadsområder til Birmingham og ind i Wolverhampton, og derefter giver du den gas og suser mod Crewe.