Denne tilføjelse er kun tilgængelig for spillere på Xbox Series X/S og PC. Liberec - Stará Paka blev bygget i 1850'erne som en del af en rute fra Tyskland til Pardubice, primært for at transportere gods – især fra kulindustrien. I Train Sim World 6 transporterer Liberec - Stará Paka dig for første gang til det tjekkiske landskab, hvor du ikke kun skal lære sporene og terrænet at kende, men også et helt nyt sæt signaler og systemer at mestre. Rejs gennem Jizera-dalen på blandet trafik med ikke én, men to helt nye tog: Tag på en række passagerrejser med Class 843 - den moderne førerkabine byder på komplekse opstartsprocedurer og interaktiv radiofunktionalitet. Forbered dig derimod på en travl vagt med Class 750 - nyd den praktiske kørsel, når du kører op og ned ad banen med godstog. Tag kontrol over et mere velkendt gaspedal med Maintalbahns DB BR 642 (tilgængelig separat) på ekstra passagerrejser.