Velkommen til Frankfurt! Tag kontrol over regionale, pendler- og intercity-ekspresopgaver i Train Sim World 5. Den enorme Frankfurt (Main) Hbf betragtes som en af de vigtigste stationer i Tyskland. Al trafik i alle retninger; tag ICE- og regionaltog i en skarp kurve ud af byen mod øst og sno dig gennem Kinzig-dalen til højhastighedskrydset ved Fulda. Den vippende DB ICE-T er parret med en række af Deutsche Bahns fineste. Fra det klassiske førerhus på DB BR 114 til de moderne skærme på DB BR 193 Vectron; tag med på regionale passagerture og tung godstransport mellem ICE-actionen. I Train Sim World 5 kan du blive lokomotivfører eller konduktør i DB's passagertrafik og køre på de varierede skinner mellem Frankfurt og Fulda. Nyd en spændende blanding af drivkraft på en konstant skiftende ruteprofil - med både høj fart og vippende sving. Bemærk: På grund af mulighederne i Xbox One-serien af konsoller (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) og Xbox Series S-konsoller, kan spillere på disse platforme regne med en anden tidsplan og lagoplevelse, der passer til platformens ydeevne. For at finde ud af mere, besøg Dovetail Games Supportcenteret og søg efter "Train Sim World 5 FAQ".