Denne tilføjelse er kun tilgængelig for spillere på Xbox Series X/S og PC. Train Sim World 5: Frankfurt - Fulda: Kinzigtalbahn er påkrævet som et separat køb for at kunne bruge indholdet i denne tilføjelse. BR 111 har siden 1970'erne været en fast del af den tyske jernbane, både på S-Bahn og InterCity. Det benytter sig af et kontrolsystem med tapskifter, som bringer en anden stil med sig end den, der findes på moderne lokomotiver. Meget retro er toget også n-Wagen, en enkeltdækker flåde af passagervogne komplet med førerhuset fra Karlsruher Kopf. I denne pakke indgår BR 111 og n-Wagen, som giver mulighed for at køre tjenester med skub eller træk på Kinzigtalbahn. Kør tjenester fra begge førerhuse, eller bliv konduktør! Der er også 3 nye, spændende scenarier, som byder på yderligere udfordringer omkring Frankfurt.