Bemærk: For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 4 Compatible: Hamburg - Lübeck, som kan købes separat. DB BR 218 var toppen af 1960'ernes dieselhydrauliske teknologi og blev kendt i hele Tyskland for sin evne til at være et universelt passager- og godslokomotiv. Der blev produceret næsten 400. På trods af deres alder er BR 218's alsidighed med til at holde dem i brug den dag i dag. Mange er stadig ansat til at arbejde i tog væk fra ledninger eller til ekstra dækning. Provate-virksomheder har også købt 218'ere for at drive og lease dem. I Train Sim World 4 brøler DB BR 218 ind på Hamburg - Lübeck line. Kør dette lokomotiv i push-pull-konfiguration med klassiske n-Wagen, eller påtag dig yderligere Dosto-passager- og godsopgaver. Der er også bonusspil med Maintalbahn-køreplaner med BR 218 og Hamborgs Dostos.