Bemærk: For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 4 Compatible: Midland Main Line, Great Western Express og Southeastern Highspeed, som kan købes separat. Hop om bord på en Class 66-trækkraft, og arbejd i Storbritanniens byggeri, anlægsindustri og sværindustri. Den moderne HOA-tragt, komplet med VTG-branding og graffiti-varianter, giver dig mulighed for at flytte utroligt tunge tog over hovedlinjerne for passagerer. Sørg for at have styr på hjulspinnet, og vær altid et par skridt foran - det er ikke let at standse en stenfyldt service! Gennem et nyt udvalg af scenarier og køreplaner kan du påtage dig arbejdet med at transportere aggregater over både Midland Main Line og Great Western Express-ruterne samt 2x bonusscenarier for Southeastern Highspeed. Oplev udfordringerne med fragt i Skyhook Games' Cargo Line Vol.2 - Aggregates!