Da solen går ned en juledag, Lyder der et voldsomt brag. Gaver og legetøj ligger spredt. Ved dagens gry bliver der nok grædt! Hjælp til, og kør gaverne ind under træets grene, Kør modeltogene mini F7A og F7B alene. Med 7 forskellige scenarier i nattens løb, Kan du få alting i plads i svøb? F7'eren? En letkørt model af en Streamliner, Den har klistermærker fra Richie Rails, eller hvad du nu vælger i Livery Designer. Ruten? Hyggelig og festlig til model-gørelse, Med Scenario Planner kan du gøre alle tog til modelstørrelse. Med Dovetail Live du kan dele dine kreationer online og føre, En masse lokomotiver, som du kan have det sjovt med at køre. Gjædelig hjul og salig fre' The Holiday Express er på gaden til Train Sim World 3!