Oplev den unikke og spændende blanding af klassisk hovedlinjekørsel og spændende højhastighedspendling i London og Garden of England med Train Sim World 3: Southeastern Highspeed – nu inklusive Ashford International og Dartford! Alsidighed og moderne præcision kombineres i Class 395, Storbritanniens hurtigste tog, der kører med 140 mil/t og tilbyder pendlere indenlandske højhastighedstjenester på HS1 og klassiske hovedlinjer. Tag ansvaret for udbuddet på Chatham Main Line med den pålidelige Class 375/9, der kører i en række forskellige formationer mellem Rochester og Faversham. Få en smagsprøve på 90'erne med de umiskendelige motorhyl fra Class 465/9, gå helt »Kent Link Networker« på de mange tog, der strækker sig mellem Medway, Gravesend og Dartford. Byt passagerer ud med nogle hårdtarbejdende dieselfragttransport i Class 66. Arbejd med konstruktion, og saml tog ind og ud af Hoo Junction.