Bemærk: For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 3: Cajon Pass, der kan købes separat. Over 2300 F7A-enheder og 1400 F7B-enheder uden førerhus blev fremstillet mellem 1949 og 1953. Af de mange forskellige købere af toget er Santa Fe nok den mest ikoniske. Deres flåde blev berømte for både passager- og godstransport, og fremviste Warbonnet-logoets stærke røde, gule og sølvfarvede bemaling. Selv om mere avancerede lokomotiver nu foretrækkes, ser F7'eren stadig meget moderne ud i dag, og synet af den vækker nostalgi hos enhver jernbanefan. I Train Sim World 3 fejrer Santa Fe F7'eren dens historie i Cajon Pass. Ranger togvogne og bestig høje tinder, transporter fragt i Warbonnet-stil og giv Californiens jernbanefans en smag på fordums tid!