Bemærk: Train Sim World 2: Southeastern High Speed skal købes separat, før du kan bruge indholdet i denne tilføjelse. Stig ombord på arbejdshesten indenfor pendlerkørsel på London & South East, BR Class 465/9, bedre kendt som "Kent Link Networker", som er klar på Southeastern High Speed. Networker-serien, produceret i midten af 1980'erne, skulle være Network SouthEasts løsning på det aldrende pendlerkørselsmateriel, og et af lokomotiv der blev fremstillet, var BR Class 465, som kom i drift i 1992, og lige siden har kørt pendlerkørsel mellem London og Kent. I 2005 blev et parti på 34 styk udstyret med 1. klasse for at udvide rækkevidden til yderligt liggende forstæder og kystruter, disse blev døbt 465/9. Class 465/9 har været i drift med Southeastern siden 2006, og nu kan du selv opleve dette klassiske togsæt i Train Sim World 2!