Trailmakers: Supporterpakke
Denne bundle indeholder både Hat Pack, Skin Pack, og Skin Pack 2. Udover det, modtager du med denne bundle vores dybfølte tak fordi du støtter os. Dit køb af denne bundle understøtter udviklingen af Trailmakers og vores fremtidige spil. Tusind Tak!