Trailmakers: Packing Heat
Skru op for varmen med en flammekaster, og køl ned igen med det mest kraftfulde propel-motor, dette spil nogensinde har set. Packing Heat indeholder 8 nye måder at tilføje detaljer til dine mest kampklare kreationer og åbner op for en helt ny måde at smadre blåtryk på! Denne indholdspakke støtter aktivt udviklingen af Trailmakers. Vi har omhyggeligt udviklet denne udvidelse med fokus på retfærdighed og en ambition om aldrig at gøre spillet "pay-to-win". Disse blokke er designet til at give dig flere muligheder for alternative designs, samtidig med at de holder balancen i kampens hede. Indhold: Propel-motor (Fremdrift) Landminespreder (Våben) Søminespreder (Våben) Dybdebombespreder (Våben) Flammekaster (Våben) Torpedo (Våben) Lille kampvognskanon (Våben)