Trailmakers: Frozen Tracks
Du ankommer til Hoff – en frossen og bjergrig planet med en ejendommelig befolkning. En art kendt som Waddles bor i den øde tundra og inviterer dig, Trailmaker, til deres kolde men gæstfrie bosættelser. De har brug for noget fra dig. Men hvad? Trailmakers: Frozen Tracks tager dig med på et isnende eventyr i spillets allerførste fuldt snedækkede kort, der byder på både kampagne og sandkasse. Meget mere information følger snart!