Towerborne
Towerborne er et spændende side-scrolling action-kamprollespil. Bliv genoplivet som et Es, en udødelig kriger, der kommer tilbage for at forsvare Belfry mod mørket hinsides murene. Drag ud på en rejse i en verden, der ligger i ruiner, afslør mysteriet bag den faldne Tallenes by, og bekæmp den fordærvelse, der truer menneskehedens overlevelse. Bliv ødelæggelsens mester Oplev et klassisk combo-baseret kampsystem kombineret med et moderne rollespil. Tilpas dit Es med kraftfuldt udstyr, afprøv forskellige kampstilarter, og kæmp dig frem til nye egenskaber. Hver eneste kamp gør dig stærkere, hver sejr åbner op for nye strategier, og hvert våben forandrer din rejse. Find din egen kampstil Uanset om du bare vil have et hurtigt spil, eller vil beherske alle de avancerede systemer, kan du vælge din egen kampstil i Towerborne. Kampene går hurtigt og belønner reaktionsevne, timing og kreativitet, så de stadig føles nye og udfordrende, i takt med at du vokser dig stærkere. Bliv stærkere sammen Slå dig sammen med op til tre andre Es*, eller klar ærterne på egen hånd med lidt hjælp fra Umbra, der giver dig en række unikke evner. Kaosset og spændingen bliver endnu større, når du kæmper som en del af et hold, hvor synergi og strategi er udslagsgivende for, om I sejrer eller fejler. Sammen er I stærkest. Drag ud på en uforglemmelig rejse Ud over kamp byder Towerborne på en historiekampagne fyldt med spændende oplevelser og ustandselig action. Towerbornes historiekampagne er til de spillere, der er på jagt efter mere end blot kampe, og vækker baghistorien, figurerne og alvoren bag Belfrys overlevelseskamp til live. Udforsk og oplev spillets verden i dit eget tempo – offline i dit eget tempo eller online sammen med vennerne, alt efter hvad du er i humør til.