Tower Rise
BYG DET HØJESTE MULIGE TÅRN! I Tower Rise kan hver blok, du placerer, gøre forskellen på at nå en ny højde eller se hele dit tårn smuldre. Test din præcision, styr timingen, og stabl omhyggeligt blokkene for at bygge et stadigt højere tårn. SLIP, STABLE OG KLATRE HØJERE OG HØJERE! Placer hver blok, og slip den på det perfekte tidspunkt for at holde den justeret på stakken. Jo bedre din præcision er, jo mere stabilt bliver dit tårn, og jo højere bliver din score. Men pas på: et enkelt forkert træk kan få hele strukturen til at miste balancen. HVOR HØJT KAN DU KOMME? Slå din egen rekord, og prøv at nå nye højderekorder. Med hver blok øges udfordringen og kræver mere koncentration, præcision og strategi. Enkelheden i styringen skjuler en vanedannende udfordring, der opfordrer dig til at prøve igen. STABLE MED PRÆCISION. BYG UDEN GRÆNSER. Tower Rise er et afslappet blokopbygningsspil, perfekt til hurtige kampe og for dem, der nyder færdighedsudfordringer, arkadespil, tårnbygning og highscore-jagt. Tag udfordringen op, hold tårnet i balance, og opdag, hvor langt din præcision kan føre dig.