Torvald
Torvald blev genfødt som cyborg, da han blev revet itu af et uhyre. Nu er han stærkere end nogensinde, og hans mortérkanoner gør ham livsfarlig på lang afstand. I nærkamp er det de automatiske shotguns og granaterne, der river hans fjender i stykker.