Tony and Clyde
Jeg bliver af og til spurgt, hvem Tony og Clyde er. Til det svarer jeg: De er ikke simple gadedrenge, men de er heller ikke hærdede kriminelle eller professionelle indbrudstyve. SLET IKKE! De er mere end som så, skal du se. Nogle mennesker har hang til det søde liv: Tykke pengebundter og det glamourøse i at være anerkendt på gaden. Andre er afhængige af det adrenalinrush, som de får under et kup, hvor duften af frisk krudtrøg efterfølges af lyden af tomme patronhylstre, der rammer jorden. Mens andre igen bare synes det er fedt at se verden brænde, især, hvis det er dem selv, der står med den tomme dåse gas i hænderne. Men Tony og Clyde er anderledes. Hvorfor? Tja, fordi Tony og Clyde vil have hele pakken!