TOM CLANCY’S THE DIVISION 2 ULTIMATE EDITION INDEHOLDER: – Grundspillet. – Warlords of New York-udvidelse. – Battle for Brooklyn DLC. – 1.000 Premium Credits i bonus. – Et niveau 40-boost, der giver dig mulighed for at springe ind i Battle for Brooklyn-kampagnen. – Øget lagerplads. – Øjeblikkelig oplåsning af alle seks (6) slutspils-specialiseringer. – Otte (8) eksklusive missioner. – Battleworn Secret Service-pakken. – First Responder-pakken. – Elite Agent-pakken. – En (1) eksklusiv emote og outfit. Slut dig til The Division, en elitegruppe af civile agenter, der skal redde et land på randen af kollaps. I Warlords of New York-udvidelsen skal du jagte din nemesis, Aaron Keener, en utilregnelig tidligere Division-agent, der har taget kontrollen over New York. I Battle for Brooklyn DLC er Brooklyns fremtid i fare, da The Cleaners vender tilbage for at færdiggøre det, de startede i New York. BEFRI WASHINGTON, D.C. I kølvandet på virussen har storme, oversvømmelse og efterfølgende kaos forandret Washington, D.C. radikalt. Det er din opgave at befri byen og beskytte, hvad der er tilbage af samfundet. BLIV STÆRKERE MED DIT HOLD Specialisér dig, og kæmp med dine venner i online-samarbejdsspil eller imod andre i PvP-spiltypen. OPLEV GENREDEFINERENDE SLUTSPIL Få adgang til nye specialiseringer såsom Demolitionist, Sharpshooter og Survivalist. Hver specialisering åbner for et helt nyt fremskridtssystem med nye færdigheder, modifikationer og unikke talenter, du kan tilegne dig og bruge til at maksimere din agents effektivitet i den rolle, du har valgt. OPLEV KOMPATIBILITET MED NÆSTE GENERATIONS KONSOLLER Spil med 60 FPS og op til 4K-opløsning på kompatible konsoller uden yderligere omkostninger.