Tom Clancy’s The Division 2 – Mutiny Season Bundle
Få adgang til 100 niveauer med belønninger i spillet med Premium Season Pass, et eksklusivt outfit, 500 Premium Credits samt 20 niveauspring, så du straks kan springe flere niveauer over, og få belønninger med det samme! Kun tilgængelig i denne sæson, så få fat i den, før den forsvinder! Hvis du ikke får en notifikation, skal du tjekke Special Deliveries-fanen i din inventarliste i spillet. Bemærk: Denne samling giver ikke et ekstra pas eller en stak, hvis du allerede har købt Premium Season Pass. Dette tilbud er tidsbegrænset og bliver ikke gentaget.