Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege er referencespillet for alle taktiske holdskydespil, hvor elitestrategi møder perfekt eksekvering. Få fri adgang til Quick Match- og Unranked-spiltyper med et udvalg af agenter. Visse funktioner som Ranked Playlists, Siege Cup, ekstra agenter og kosmetiske genstande kræver betaling. INTENST 5v5-ANGREB MOD FORSVAR Skift mellem angreb og forsvar, og tilpas din taktik til hver agent og bane. Mærk spændingen og intensiteten, mens du bruger avancerede våben og udstyr for at overliste og overmande dine modstandere i hver runde. Når du forsvarer, kan du ændre på dine omgivelser og gøre dem til stærke fæstninger. Styrk vægge, opsæt barrikader, og brug fælder for at styre fjendens bevægelser. Brug overvågningsudstyr til at indsamle efterretninger og forudse deres næste træk. Hold stand, tilpas dig deres taktik, og overvind angriberne ved hvert træk. Under angreb kan du samle oplysninger om fjendernes positioner og bombestedet via dine observationsdroner. Koordinér med dit hold for at bryde gennem forstærkede forsvar, undgå fælder og skabe uventede åbninger. Overrask dine fjender med vertikale angreb – slå til fra oven eller fra neden, eller udfør et dristigt angreb ved at rappelle gennem vinduet. Planlæg dit angreb, udfør det, og desarmér enhver situation. ØDELÆGGELSESREDSKABER Ødelæggelse handler om mere end kaos: Det er et vigtigt redskab, der sikrer dig succes. Udnyt dine omgivelser bedst muligt – omdan vægge til muligheder. Avanceret teknologi lader dig følge fjenders bevægelser, smadre vægge for at skabe nye sigtelinjer og manipulerede med dine omgivelser for at sikre dig den taktiske fordel. FRA REKRUT TIL ELITEAGENT En solid introduktion for nye spiller med blandt andet en forhindringsbane, der hjælper dig med at lære alt det grundlæggende trin for trin og opbygge de evner og den selvtillid, du skal have på plads, før du giver dig i kast med rigtige kampe. UNDER KONSTANT UDVIKLING Hver sæson bringer større opdateringer med nyt indhold og nye funktioner, der fornyer både taktik og gameplay. MEGET KONKURRENCEBETONET Bliv en del af et enormt onlinefællesskab med over 80 millioner spillere. Se de bedste professionelle hold kæmpe om herredømmet i den prestigefulde Rainbow Six Siege Esport Competition. Adgang til spillet er gratis, men visse funktioner, blandt andet konkurrencespiltyper, agenter og kosmetiske effekter kræver betaling.