Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands – Fallen Ghosts
Efter din helikopter bliver skudt ned under en evakueringsmission, må du og din gruppe tilpasse jer, mens toptrænede lejesoldater, der tidligere har været US Special Forces, jager jer ubønhørligt.