Oplev et militærskydespil i en alsidig og fjendtlig åben verden, som du kan spille helt alene eller sammen med op til tre andre spillere, og skaf det rigtige udstyr for at overleve på Auroa. Med Operator-samlepakken får du et eksklusivt Survival-skin til M4A1 samt opgraderingsmaterialer og en gavmild mængde Ghost Coins, som du kan købe ekstra udstyr og kosmetiske genstande for i spillet. Inkluderer: - Survival-skin til M4A1-våbnet - Opgradering til MK1-stormgevær - Opgradering til MK2-stormgevær - 2800 Ghost Coins Mød dine værste fjender, og få en ægte social oplevelse in Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint.