TMNT
Download og spil som TMNT – Dybt under overfladen, nede i New York Citys kloakker, blev fire skildpadde-brødre muteret af radioaktivt slam og begyndte at træne i ninjutsu-kampsporten. Fra skyggerne beskytter de borgerne i deres by mod onde ninja-klaner, farlige mutanter og interdimensionelle tyranner i alle former og størrelser. Under en kamp med en af deres største ærkefjender – den frygtelige Krang – blev vores helte med skjolde sendt ud på en envejstur gennem multiverset.