Kampen om Frontier fortsætter med Frontier's Edge – den anden DLC-banepakke til Titanfall. Indeholder tre helt nye baner: Dig Site, Export og Haven. I den desperate jagt på råstoffer til at understøtte titanproduktionen på deres nyetablerede base påbegynder IMC-styrker sonderende angreb i Frontiers yderområder mod mindre, dårligt forsvarede bosættelser. Særligt isoleret minedrift angribes på grund af det ressourcerige substrat, der findes på deres udgravningssteder. Kampene her flyder over til den nærliggende havneby Export, hvor lokale militser kæmper for at trænge IMC tilbage. Efter at være blevet overrendt trækker de lokale militser sig tilbage til ferieverdenen Haven, hvorfra de udsender et nødsignal om hjælp. Med First Militia-flåden flere dage væk presser IMC-styrkerne sig frem i et forsøg på at fortsætte deres nye offensiv i Frontier.