Kæmp for æren ved frontlinjen i Titanfall 2 med Ronin Prime. Dette samurai-inspirerede stel ændrer Ronin-titanens form og låser op for nye lydeffekter og en dødbringende henrettelse. Med din nye Ronin Prime vil dine fjender falde som sarte kirsebærblomster!