Skil dig ud på slagmarken i Titanfall 2 med Northstar Prime. Dette helt nye stel ændrer Northstar-titanens form og låser op for nye lydeffekter og en dødbringende henrettelse. Bliv ét med din nye Northstar Prime for at knuse dine fjender med stil!