Den hurtigste måde at klare din pilotuddannelse på! Jump Start-pakken hjælper dig med at komme ind i kampen hurtigere ved automatisk at låse op for alle titan- og pilot-taktikker. Pakken indeholder også 500 tokens, så du kan låse op for oppakninger og kosmetiske muligheder, samt 10 2x XP-tokens, der fordobler det antal XP, du får i kampene. Jump Start-pakken indeholder også den skræddersyede Underground-krigsmaling til R-201 Carbine, så du kan se godt ud under Frontier-kampene!